Mies tulee kotiin. Olen ihan hiljaa alakerrassa, kun tämä kirjoittaminen on kesken.

Jos hän ei heti huomaa minua saan tämän valmiiksi.

Ei, kyllä minun on pian pakko vastata, kun noin huhuilee. Varmaan hänellä on tärkeää asiaa, haluaa kertoa miten töissä meni.

Hän on erikoista sorttia. Puhuu ja pussaa.

 

Täällä alakerran luolassa on vaan niin rauhallista. Täällä saan parhaiten nukuttuakin, kun mies kuorsaa öisin. Hiippailen tyynyn kanssa tuohon sohvalle..

 Eikä kukaan  töni minua hereille kesken unien.

No nyt mies taitaa keittää teetä. Ehkä hän viihtyy vielä hetken lehden urheilusivujen parissa.

Hämähäkit ovat tehneet tänne verkkojaan ja lymyilevät piilossa.

Itse tunnen olevani enemmän kärpänen. Yritän väistellä arjen velvollisuuksia pakenemalla tänne kauas keittiöstä ja makuuhuoneesta... 

Askeleita rapuissa:

"Täällähän sinä olet, minä huusin, et tainnut kuulla..meillä töissä oli tänään tosi hassu tapaus,kun.."